wykipialmimakaron Opublikowano 22 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2013 No cześć :) Jestem Marlena i chciałabym się czegoś od Was nauczyć ;) Mam 20 lat, studiuję komunikację wizerunkową, pracuję, a wieczorami tłukę się po kuchni. Rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale nie zawsze mogę popisać się talentem kulinarnym - stąd mój nick. Lubuję się w zdrowej kuchni, zbilansowanej, czasem dietetycznej. Ostatnimi czasy zmieniłam nawyki żywieniowe i tryb życia, więc mogę mieć lekką obsesję na tym punkcie :P Co jeszcze mogę dodać od siebie... poszukuję tutaj dobrych rad i inspiracji. Podobno w kółko i wciąż nadaję o jedzeniu, więc to chyba odpowiednie miejsce, aby dać upust swoim przemyśleniom :D Cytuj
Dorota Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 No cześć, zdarza się :mrgreen: ;) Dobrze trafiłaś, bo tutaj jest skarbnica przepisów i porad, ale nadal jesteśmy otwarci na kolejne, na nowości, więc śmiało możesz coś od siebie dorzucić, pozdrawiam 🙂 Cytuj
carmello Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Podoba mi się Twój login. :D Myślałam, żę naprawdę coś Ci wykipiało! I tu, moja dobra rada. Jak się położy łyżkę albo widelec albo innego rodzaju sztucieć na garnku, w którym gotujemy, to nic nam nie wykipi! ;) Sposób podała mi mama- nie mam pojęcia jak to działa, ale działa! Sprawdzałam. Czysta magia. Cytuj
Dorota Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 No coś w tym podobno jest 🙂 Cytuj
wykipialmimakaron Opublikowano 29 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Haha, lubię takie czary! ;D Dziękuję, login (a przy okazji nazwę bloga) wymyśliła mi moja dobra koleżanka. Zupełnym przypadkiem, ale nazwa trafiona w dziesiątkę - niezła ze mnie oferma. Btw. właśnie schrzaniłam owsiane omlety. Tak to już jest jak się robi wszystko "na oko"... Cytuj