romsowa Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam wszystkich uczestników tego forum :biggrin: Jestem studentm UJ i przymierzam się do projektu badawczego na temat for kulinarnych. Chciałbym poobserować to forum, poprzebyać na nim, zadać pytania, np. czy macie jakieś autoryety kulinarne? Czy np. Magda Gessler - co tu dużo mówić "największa gwiazda kulinarna" ostatnich lat jest dla was autorytetem? Czy oglądacie jej programy? Albo czy gotujecie według jej przepisów? Czy one się sprawdzają? Z góry dziękuję za reakcję. Cytuj
Krystyna9 Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2013 dla mnie pani Gessler nie jest autorytetem. Za dużo o gotowaniu to raczej nie wie. Ona jest tylko właścicielką kilku restauracji ale nigdy nie kucharzyła. Ogladam Jej program, ale tylko z ciekawości. Do przepisów raczej nie odważyła bym się sięgać Cytuj
romsowa Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2013 W sumie to jest najważniejszy zarzut jaki się jej stawia: czyli brak doświadczenia kucharskiego. Ale przecież ona się przyznaje, że nie jest kucharką. Pytanie zatem skąd ta jej popularność? Przecież kucharzy, dobrych kucharzy, który mają pragramy w TV jest wieklu, a chyba tylko Magda Gessler budzi takie emocje. Cytuj
romsowa Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2013 A co sądzicie o "zamiłowaniu" Gessler do naturalnej, zdrowej, polskiej żywności. Mam wrażenie, że dzięki jej "rewolucjom" ludzie zaczeli bardziej zwracać uwagę na to co jedzą i z jakich produktów przygotowują potrawy? Cytuj
olisienka Opublikowano 14 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2015 Jestem córką szefa kuchni :) Pamiętam, że gdy zaczęła się fala Pani Magdy, mój tata złapał się za głowę. Poszperałam w necie i ku memu zdumieniu ta kobieta z zawodu zajmuję się dziełami sztuki :p Masakra. Co ta telewizja robi z nami :) Cytuj