Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możecie się pochwalić jakie macie zmywarki w domku ??? Jaka byście polecili oczywiście cena w granicach rozsądku ??? Plusy i minusy posiadania zmywarki??? Może ktoś się wypowie na ten temat ja narazie jestem zielona. :(

Opublikowano

Witam, jestem fanka zmywarek!!!!!!!!!!!! Nienawidze mycia naczyn. Ja zawsze mialam zmywarki z Boscha (teraz juz trzecia). Zmywarki oszczedzaja wode, nasze rece i nerwy. Do tego, jest z nimi zawsze posprzatane. Bo gdy sie cos wybrudz, jest odrazu wstawiane do zmywarki i tego nie widac. Jak sie cala zmywarka uzbiera, to sie ja wlacza i juz. Jestem zdania, ze konstruktor zmywarki zasluzyl na "Pokojowa nagrode Nobla". Bo ile wojen domowych potrafi taka zmywarka zazegnac. Pozdrawiam

Opublikowano

chyba nie myślę że Jagódka miała zmywarki w różnych miejscach zamieszkaniach Jagódko mylę się czy nie ??? :( a może i się psuja zobaczymy co Jagódka odpisze.

Opublikowano

Też mam tę markę.Polecam.BARDZO przydatny sprzęt domowy,oszczędny.Przy zakupie warto zwrócic uwagę na poziom hałasu i klasę energetyczną.Kosztowne bajery są zbędne.I tak najczęściej stosuje się ze 2 programy.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam i muszę się pochwalić że zakupiliśmy zmywarkę z której jestem bardzo zadowolona(nie chwaląc oczywiście)

efekt zmycia niektórych naczyń mnie zaskoczył wszystko lśniło i błyszczało butelka z mleka której nie szło domyć (już wszystkim próbowałam tam dojść do tej butelki) teraz lśni jakby była nowa jednym słowej wooooooooooooooow

w tej zmywarce jest taki specjalny stojak na butelki (dla mnie jak znalazł

i co najważniejsze 5 lat gwarancji i wszystko w klasie A

a tak wygląda

https://www.feni.pl/75,Zmywarki,20659,Zmywa..._BEKO_DFN71040S

Dla tych co nie posiadaja jeszcze zmywarki kupujcie bo warto w niektórych sklepach można wziąść na raty.