Justyna.K Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Możecie się pochwalić jakie macie zmywarki w domku ??? Jaka byście polecili oczywiście cena w granicach rozsądku ??? Plusy i minusy posiadania zmywarki??? Może ktoś się wypowie na ten temat ja narazie jestem zielona. :( Cytuj
Dorunia Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Justynko TUTAJ masz trochę informacji na temat zmywarki :( Cytuj
Justyna.K Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Doruniu dzięki poczytałam przewaga BOSHA zauważyłam Jestem ciekawa czy panie które pisały że planują zakup już kupiły zmywarki??? Cytuj
Jagodka Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam, jestem fanka zmywarek!!!!!!!!!!!! Nienawidze mycia naczyn. Ja zawsze mialam zmywarki z Boscha (teraz juz trzecia). Zmywarki oszczedzaja wode, nasze rece i nerwy. Do tego, jest z nimi zawsze posprzatane. Bo gdy sie cos wybrudz, jest odrazu wstawiane do zmywarki i tego nie widac. Jak sie cala zmywarka uzbiera, to sie ja wlacza i juz. Jestem zdania, ze konstruktor zmywarki zasluzyl na "Pokojowa nagrode Nobla". Bo ile wojen domowych potrafi taka zmywarka zazegnac. Pozdrawiam Cytuj
basga Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 TRZECIA???? W ciągu ilu lat trzecia?To one tak się psują czy co? :( Cytuj
Justyna.K Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 chyba nie myślę że Jagódka miała zmywarki w różnych miejscach zamieszkaniach Jagódko mylę się czy nie ??? :( a może i się psuja zobaczymy co Jagódka odpisze. Cytuj
Jagodka Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jedna sprzedalam razem z mieszkaniem i z wyposazeniem kuchni. Druga sie zepsula i tak doszlam do nr. 3 Cytuj