ina12 Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 Ciasto 2 szklanki mąki 3/4 szklanki cukru pudru 1 łyżeczka proszku do pieczenia 3/4 kostki margaryny 2 jaja Ciasto zagnieść i wyłożyć na blachę 3 budynie czekoladowe ugtować używajac 1 litr mleka, gorące wylać na ciasto. 1/2 kostki margaryny 3/4 szklanki cukru pudru Roztopić to razem i lekko przestudzić. Następnie dodać do tego 2 jajka i 20 dag wiórek kokosowych. Wymieszać, nałożyć kupkami na ciasto i rozsmarować łyżeczką. Piec około 50 minut w temp. 180*C. W rzeczywistości wierzch nie jest taki ciemny jak wygląda na zdjęciu. Cytuj
Katarzyna Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Halinko ja będę wracała z palmiarni muszę kupić koniecznie budynie ;) tak apetycznie to wygląda :) Dzięki :D uwielbiam budyń czekoladowy ;) Cytuj
Kasiulek Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Ja również jak Kasia jestem amatorką budyniu czekoladowego... A to ciasto wcale nie jest tak skomplikowane... być może je upiekę ;) Cytuj
batirek Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Kochana Halino,dziękuję za kolejny przepis,który"niestety"będę musiała zastosować w mojej kuchni,choć miałam zrobić przerwę w pieczeniu,jednak jak się okazuje,uzależnienie od tego forum nie idzie w parze z założeniami osobistymi.Wiem,że przepisy Twoje Halinko można z powodzeniem stosować i mile się zaskakiwać,dziękuję raz jeszcze pozdrawiam i całuję serdecznie Cytuj
Katarzyna Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 A ja przyznaję się bez bicia :P wracając z wystawy tak gnałam z mimozą do domu że zapomniałam o budyniu :P a później obiadek i nie chciało mi się już wychodzić :P :mrgreen: ale obiecuję że jak tylko ją upiekę ( bo to będzie taka czekoladowa napoleonka :cry: ) to zaraz wstawiam fotki :oops: Cytuj