ina12 Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 Ciasto 2 szklanki mąki 3/4 szklanki cukru pudru 1 łyżeczka proszku do pieczenia 3/4 kostki margaryny 2 jaja Ciasto zagnieść i wyłożyć na blachę 3 budynie czekoladowe ugtować używajac 1 litr mleka, gorące wylać na ciasto. 1/2 kostki margaryny 3/4 szklanki cukru pudru Roztopić to razem i lekko przestudzić. Następnie dodać do tego 2 jajka i 20 dag wiórek kokosowych. Wymieszać, nałożyć kupkami na ciasto i rozsmarować łyżeczką. Piec około 50 minut w temp. 180*C. W rzeczywistości wierzch nie jest taki ciemny jak wygląda na zdjęciu. Cytuj
Katarzyna Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Halinko ja będę wracała z palmiarni muszę kupić koniecznie budynie ;) tak apetycznie to wygląda :) Dzięki :D uwielbiam budyń czekoladowy ;) Cytuj
Kasiulek Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Ja również jak Kasia jestem amatorką budyniu czekoladowego... A to ciasto wcale nie jest tak skomplikowane... być może je upiekę ;) Cytuj
batirek Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Kochana Halino,dziękuję za kolejny przepis,który"niestety"będę musiała zastosować w mojej kuchni,choć miałam zrobić przerwę w pieczeniu,jednak jak się okazuje,uzależnienie od tego forum nie idzie w parze z założeniami osobistymi.Wiem,że przepisy Twoje Halinko można z powodzeniem stosować i mile się zaskakiwać,dziękuję raz jeszcze pozdrawiam i całuję serdecznie Cytuj
Katarzyna Opublikowano 11 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 A ja przyznaję się bez bicia :P wracając z wystawy tak gnałam z mimozą do domu że zapomniałam o budyniu :P a później obiadek i nie chciało mi się już wychodzić :P :mrgreen: ale obiecuję że jak tylko ją upiekę ( bo to będzie taka czekoladowa napoleonka :cry: ) to zaraz wstawiam fotki :oops: Cytuj
ina12 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2007 Batirek dziękuję za to że masz o mnie dobre zdanie. Ciasto szybko się robi i nam bardzo smakuje. Ja też postanowiłam że nie będę jadła słodkiego i nic z tego, jeszcze dobrze nie ostygnie to jem letnie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Cytuj
niuniaczek Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Halinko - dziękuje za kolejny fajny przepis. Mam szczególną chęć wypróbowania go. Widzę, że zrobiłaś w tortownicy. Mam pytanie czy tych składników wystarczy na dużą blaszkę, czy trzeba zwiększyć trochę? serdecznie Cie pozdrawiam Cytuj
ina12 Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Agnieszko składniki trzeba zwiększyć, radzę na dużą blaszkę zrobić z półtora porcji. Mam na myśli blaszkę o średnicy 39x 27 cm. Serdecznie pozdrawiam. Cytuj
andy8 Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja też uwielbiam budyń czekoladowy,to ciasto musi być pyszne :P Cytuj
batirek Opublikowano 17 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2007 Ineczko,nie mogłam się oprzeć,już jest w piekarniku...Pozdrawiam serdecznie Cytuj
ina12 Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2007 Batirek jestem ciekawa czy będzie Tobie smakowało, napewno dasz znać. Pozdrawiam również bardzo serdecznie. Cytuj
annu Opublikowano 17 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2007 Zrobilam dzisiaj, ale konsumpcja dopiero jutro w czasie urodzin. Wyglada smakowicie :eek: Dam znac jak smakuje jutro. Cytuj
annu Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Ciasto zrobione i przepis poszed dalej. Czyli nie bede pisac czy smakowalo :eek: Dzieki Cytuj
ina12 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Annu dziękuję za wiadomość i cieszę się że ciasto smakowało również Twoim gościom. Pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi