22Monika22 Opublikowano 28 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2008 Szukam przepisu na pierniki ( w sensie ciasteczek), ktore beda klasyczne i wypróbowane... Jestem calkowicie zielona . :evil: Najlepiej takie ktore sa przekazywane z pokolenia na pokolenie heehehe wiem ze takie zawsze sie sprawdzaja :) Małymi kroczkami nadchodza swieta a ja po raz pierwszy od kiedy pamietam wprowadze pierniki :cry: Wiec prosze sie nie krępowac i polecac ! Z gory dziekuje ! Monika Cytuj
ina12 Opublikowano 29 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2008 Moniko wejdź na słodkości, następnie na ciastka, drożdżówki i pączki, tam są między innymi przepisy na ciastka piernikowe. Jeżeli zainteresowana będziesz ciastem piernikowym to wejdź na babki i pierniki. Moniko jak będziesz potrzebowała jakieś porady, to śmiało pytaj. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj
Gość basia2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2010 Pierniczki Bożonarodzeniowe 1kg mąki 1 kostka margaryny 1 szklanka cukru 1 przyprawa do piernika 1 łyżeczka cynamonu 2 łyżeczki sody 1 słoik (25ml) miodu-rozgrzać 3 jajka Wyrobić ciasto rozwałkować i wycinać ciasteczka. Piec 10-15min. w temp. ok. 180 C. Polukrować lub polać czekoladą. SMACZNEGO! Cytuj
bona Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2010 Co roku na bazar Bożenarodzeniowy piekę bardzo duza ilość pierników z dwóch sprawdzonych przepisów.Wszyscy są nimi zachwyceni oprócz mnie i mojej rodziny.Moze było to spowodowane przyprawa do pierników,w której był bardzo wyczowalny smak gozdzikow i ziela angielskiego,które lubię,ale mam po nich zgagę. Jakis czas temu zamieściła na swoim blogu Dorotus przepis na wspaniale pierniki.Upiekłam je zmieniając troszkę przepis.Dodalam troszkę więcej maki i szczyptę więcej proszku żeby ciasto było bardziej zwarte i dało się wykrawać foremkami.POLECAM SA BARDZO DOBRE. [LINK NIEAKTUALNY] Cytuj