AnnaK Opublikowano 13 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2009 Sezon dyniowy trwa.Polecam smaczne i szybkie w wykonaniu placuszki. 15 dag mąki pszennej 150 ml mleka 4 jajka 40 dag dyni (twardy miąższ) sól, olej do smażenia, cukier puder Dynię starkować na średnich oczkach. Mąkę, jaja, mleko i szczyptę soli zmiksować, dodać dynię i dokładnie wymieszać. Kłaść na patelnię niewielkie placuszki i smażyć na średnim ogniu na złoty kolor. Po usmażeniu posypać obficie cukrem pudrem. Cytuj
Gość ekkaia Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2010 A mozna zrobić bez jajek ? obawiam ze sie mogą rozleciec a jakos nie przychodzi mi do glowy rozsadny zamiennik :-? Cytuj
AnnaK Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2010 Nigdy nie robiłam bez jajek. Nie mam pojęcia czym można je zastąpić. Pozdrawiam. Cytuj
AnnaK Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Mogę powiedzieć, że nie jestem amatorką dyni. W dzieciństwie zraziłam sie do zupy zacierkowej z dynią, w occie też mi nie smakuje. W tych plackach jej nie czuć i smakują całej rodzinie. Kilka dyń mam w piwnicy i czekają na zimowy przerób. Placuszki na zdjęciu są z tegorocznego zbioru. Cytuj
Dorota Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 Ja robiłam inne placki z dyni, wytrawne, też były dobre. Dzięki za przypomnienie przepisu, jak tylko będę miała dynię to się na te placki skuszę, bo wyglądają apetycznie 🙂 Cytuj