Gość Maxion Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 Jestem niewydarzonym amatorem kuchni i zamiast ubić śmietanę na piane ubiłem na masło. I tu moje pytanie: Co mogę z takim fantem zrobić (zdążyłem tam już wcześniej dodać cukru)? Ma ktoś jakieś pomysły/ przepisy? Cytuj
Jolanta Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Maxion mi sie wydaje ze za dlugo ubijasz ta smietane?Musisz ja wyczuc.jak jest za zadka to jeszcze troszke doslownie chwilke ubij i sprawdz czy ci Konsystencja odpowiada. Cytuj
Gość Maxion Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2010 Dzięki za rade, ale za ubijanie już raczej się brał nie będę. Chodzi mi bardziej o to co mogę z tym masłem zrobić, bo przecież go nie wyrzucę... Cytuj
asienka19873 Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2010 Maxion skoro ci sie juz ubila na maslo to dodaj moze do tego "maselka" kakao i bedziesz mial kakaowy krem na chlebek jesli lubisz takie cos. a zeby ubic dobrze smietanke to najlepiej jest wstawic ja przed ubiciem na 10-15 min do zamrazarki,miske i trzepaczki do lodowki zeby sie schlodzilo. potem ubijasz smietanke na srednich obrotach miksera do uzyskania apetycznej pianki i gotowe jesli potraktujesz ja od razu duzymi obrotami to po kilku minutach otrzymasz maselko. powodzenia ! Cytuj
Jolanta Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2010 Maxion nie zalamuj sie do odwaznych swiat nalezy!!!kolezanka dala Ci dobra rade,ja tez napisalam w poradach jak ubic smietane a szczegolnie w takie upaly jakie teraz panuja w Polsce.Powodzenia . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi